tirsdag 15. november 2011

Forslag til framside til søkjar og inntakskatalogen 2012

Det du ser til høgre her, er mitt bidrag til ein konkurranse der me skulle lage framside til søkjar/inntakskatalogen i Hordaland Fylkeskommune. Konkuransen var open for elevar på skular i heile fylket. Vinnarane fekk namnet sitt i katalogane. Utkasta som vart brukte vil bli premierte med kr. 4000,- for kvar av katalogane. I fjor var begge vinnarane frå studiespesialiserande med formgjevingsfag på Fusa Vgs.
Det eg gjorde her var å først legge eit layer med eit kvit krøllete papir som bakgrunn. Eg dupliserte layeret med papiret, og speilvendte det andre layeret horisontalt. Deretter speilvendte eg det vertikalt og satte gjennomsiktigheita til 75%. Så la eg til enda eit layer med papir. Dette papiret såg litt gamlare ut, og det var litt gult og slitt og mørkt i kantane. På dette layeret endra eg layermoden til "overlay". Eg lasta ned ein brush som skulle forestille akvarellmalingsflekkar, og så tok eg og tenga desse forskjellege flekkene i forskjelleg størelsar i forskjellege fargar på forskjellege plassar. Komposisjonen, plaseringa og fargevalget i dette bildet er veldig nøye gjennomtenkt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar