onsdag 14. desember 2011

Foto der me øver på forståing av blender og lukkertid

Portrett i heilfigur. Her har eg brukt blits, og tatt eksponeringen  på -2, noko som gjer at bakgrunnen ikkje blir overeksponert eller undereksponert, og ikkje forgrunnen heller. Eg har redigert himmelen og forgrunnen separert. På denne måten ser himmelen mykje finare ut. 
Portrett med kort lukkartid. Bevegelsen er fryst. Lukkartiden er på  1/250.
Her har eg brukt blits, og tatt eksponeringen  på -2, noko som gjer at bakgrunnen ikkje blir overeksponert eller undereksponert, og ikkje forgrunnen heller. Eg har redigert himmelen og forgrunnen separert. På denne måten ser himmelen mykje finare ut.

Martin løper langs vannet. Her er det lang lukkartid, og det blir bevegelse i bilde. Lukkartiden er stilt ein på 1/30 .

Portrett med lav blender. Her er bakgrunnen uklar. Dette ser fint og effektfult ut. Her har eg brukt blits.

Portrett med høg blendar, f20 (liten blendaråpning).  Her måtte eg ha høg iso-verdi,  for at bilde ikkje skulle bli undereksponert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar