søndag 23. oktober 2011

Surealistisk sjølvportrett


     "Each moment is precious. 
 At each moment we make choices on how to navigate our soul through time and space."


Eg var fast bestemd frå fyste agenblink at eg skulle ha eitt bilde der eg skulle fly. Eg fann ut at det skulle vere i ein himmel, men så kom eg på at det kom til å vere betre viss eg flaug rundt om i eit rom. Så eg tok eit rom og tok vekk veggar og tak og vindt og satte rommet ut på ein bakke med himmel. Eg er innspirert av Inception, den scenen der dei slost i hotellrommet mens det ikkje er tyngde kraft.

3 kommentarer:

  1. Stilig bilde! Kan ikkje akkurat sjå at det er klipp og lim. Du har fått det til å sjå veldig ekte ut!

    SvarSlett
  2. Eit morsomt og stilig bilde. Er einig med Veronica. Det er bra laga.

    SvarSlett
  3. Fasinerande bilde, som eg blir missunlig på. Kreativt og artig bilde.

    SvarSlett