mandag 16. januar 2012

Appropriasjon 2


   Dette er mitt appropiasjonsfotografi. Det er ein appropiasjon på bildet til Gabrielle d'Estrées et une de ses soeurs. Originalbilde veit eg ikkje kven som har mala. Men ho til høgre i bilde er iallfall Gabrielle d'Estrée, som var kona til Henri, kongen av Frankrike som levde på 1500-tallet. Bilde har eg redigert i Lightroom og photoshop. Det eg gjorde var å først klippe vekk tavla. Deretter fant eg eit bilde av eit scene teppe. Sceneteppe har eg klipt til slik at det ser fint ut. Golvet og veggane er lær tekstur, det grøne bordet er eit scene teppe, som eg har klippa og vridd og endra hue og lysheit på. Peisen består av ein boge i marmor, ein flamme, og det originale bilde som heng oppå peisen, med ein liten ramme rundt. Den rare tingen som henger på veggen er ei spegelramme som eg har teikna nokke med lilla farge inni. Sydama som sitt og tullar seg er Mathias. Den veggen bak oss, med den kvite tekstilen på, er ein kopi av veggen framfor meg og Martin. Eg har og redigert inn øredobbar på oss.


Her er det orginale maleriet som me har prøvd å gjennskapt.

Her er vår fancye foto plass. Me har hengt raud tekstil oppå tavlo,
og så har me velta eit bord som me har hengt kvit tekstil på.

Her er bilde etter at eg er ferdig med det i lightroom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar